Як відбувається оплата?
Чи є знижки?
Також, є знижки для корпоративних клієнтів, які мають від 10 профілів. Вони обговорюються індивідуально.
Правда про гарантії
Ми можемо гарантувати, що весь запланований і обумовлений обсяг робіт ми виконаємо повністю і у встановлені терміни.
Також ми гарантуємо, що будемо на зв'язку і ніколи не зникаємо. З партнерами ми на зв'язку практично 24/7 в онлайн і завжди готові оперативно відповісти на ваші запитання.
Просуванням займатимуться справжні професіонали, чий досвід у виведенні бізнес-профілів у ТОП пошукових систем і утримання їх там протягом довгого проміжку часу дає змогу досягти успіху. Над вашим проєктом буде вестися робота, навіть якщо хтось піде у відпустку, захворіє тощо.
Це ті гарантії, які ми можемо дати і яким можна вірити (як підтвердження своїх слів ми публікуємо реальні приклади робіт (кейси) та відгуки клієнтів). Процес виконання легко контролюється за допомогою звітів, результати ж можна відстежувати за системами аналітики, а також за динамікою позицій бізнес-профілю в щомісячній звітності.
Чи можете ви гарантувати високі позиції ТОП-3 у пошуковій видачі за запитами?
Справжній професіонал не даватиме таких оптимістичних і нездійсненних прогнозів, він може лише припустити терміни виведення запитів на перші позиції та інше.
Усі результати індивідуальні й залежать від сфери бізнесу, регіону та терміну просування.
Чи можете ви гарантувати певну кількість клієнтів?
Якщо говорити стосовно залучення клієнтів з карт:
1.) На конверсію відвідувача профілю/сайту/заявки/вхідного дзвінка в клієнта/продажі впливає:
- Ціна
- Якість продукту/послуги
- Швидкість і якість обробки заявки відділом продажів
- Цінова конкурентоспроможність
- Сервіс
- Попит на продукт і ємність ринку
- Умови оплати
- Кількість позитивних відгуків/задоволених клієнтів
- Якість роботи сайту, інтерфейс, зручність кошика тощо
- Комплексний маркетинг
2.) На що впливаємо безпосередньо ми:
- Контент
- Актуальність інформації
- Захист від несанкціонованого доступу
- Обробка відгуків і повідомлень клієнтів
- Вибір механік просування
- Рейтинг профілю
- Позиції профілю в пошуковій видачі за ключовими запитами
- Кількість і якість трафіку
Очевидно, між "1" і "2" нічого спільного.
Від чого залежить термін просування в ТОП?
    -    Ваша чуйність.
Один із найважливіших чинників - участь самого замовника в житті проєкту. Чим оперативніше і якісніше ми отримуємо відповіді, тим швидше досягається результат. Якщо ви плануєте відповідати на наші запитання раз на тиждень, будь ласка, не питайте, коли чекати на результат. Немає коли? Призначте менеджера, уповноваженого узгоджувати всі питання щодо проєкту.
     -    Ваше прагнення стати краще.
Якщо ви готові працювати зі зворотним зв'язком клієнтів і прислухатися до наших порад щодо поліпшення сервісу та якості вашої упаковки, то результат не змусить себе довго чекати.
     -    Оптимізація профілю.
Що гірше оптимізований/налаштований профіль на момент початку робіт, то очевиднішим і помітнішим буде результат. Зростання трафіку і позицій буде помітним ще до закінчення першого місяця.
     -    Вік профілю.
Значимість цього фактора часто переоцінюють, але все ж таки різниця в просуванні щойно створеного профілю і старого профілю з історією суттєва. Варто сюди додати і час на індексацію нового профілю пошуковими роботами.
     -    Конкуренція.
Якщо ви маєте намір просувати свій бізнес у середовищі з високою конкуренцією, ви зіткнетеся зі складнощами в просуванні, тому термін виведення профілю в ТОП на картах буде більшим.
     -   Розмір оплати.
Ціна складається з часу, який буде витрачено нашими фахівцями на роботу над проєктом протягом місяця. Ми завжди озвучуємо рекомендований бюджет за який можна досягти перших результатів через 3, а значно поліпшити його через 6 місяців після старту.
Коли чекати на результати?
Як швидко можна підтвердити профіль?
Ми готуємо всю необхідну інформацію для проходження верифікації та відправляємо запит у техпідтримку на ручну перевірку. Процес проходження перевірки може зайняти від кількох днів до кількох тижнів.
Як швидко можна розблокувати профіль?
Самостійне звернення в підтримку збільшує складність ситуації і ймовірність провалу. Якщо ви ще не подавали запит, і хочете звернутися до нас за допомогою, просимо утриматися і довірити весь цикл роботи нам, це зекономить ваші кошти та час.
Як контролювати процес роботи?
Наші звіти - це не тільки показники і картинки, а й доступні та зрозумілі коментарі до них. Уся звітність абсолютно прозора і підтверджується офіційними статистиками від Google і даними зі спеціалізованих ПЗ.
У якій формі і як часто надаються звіти?
Кожного місяця надсилаємо детальний звіт зі статистикою за всіма ключовими показниками в динаміці до попереднього звітного періоду, супроводжуючи наочними графіками, і описуємо всі виконані роботи за проєктом.
Обговорити звіт ви зможете з відповідальним виконавцем у чаті Telegram та/або зателефонувавши за попередньою домовленістю.