Поширені запитання

Як відбувається оплата?

Ми працюємо тільки за 100% передоплатою, щоб уникнути касових розривів і появи конфліктних ситуацій через проблеми з оплатою.

Чи є знижки?

Знижки можливі тільки на обсяг робіт (від 2-х профілів - знижка від 10% до 25%) і при повній разовій оплаті просування терміном на 3, 6 і 12 місяців (знижка 5%, 10% і 15% відповідно). Загальна максимальна знижка не може перевищувати 25%.

Також, є знижки для корпоративних клієнтів, які мають від 10 профілів. Вони обговорюються індивідуально.

Правда про гарантії

Гарантувати певний результат події, успіх якої залежить не тільки від виконавця, а ще й від третьої сторони (у нашому випадку - пошукові системи), неможливо. Для нас дуже важливо не давати помилкових обіцянок.

Ми можемо гарантувати, що весь запланований і обумовлений обсяг робіт ми виконаємо повністю і у встановлені терміни.

Також ми гарантуємо, що будемо на зв'язку і ніколи не зникаємо. З партнерами ми на зв'язку практично 24/7 в онлайн і завжди готові оперативно відповісти на ваші запитання.

Просуванням займатимуться справжні професіонали, чий досвід у виведенні бізнес-профілів у ТОП пошукових систем і утримання їх там протягом довгого проміжку часу дає змогу досягти успіху. Над вашим проєктом буде вестися робота, навіть якщо хтось піде у відпустку, захворіє тощо.

Це ті гарантії, які ми можемо дати і яким можна вірити (як підтвердження своїх слів ми публікуємо реальні приклади робіт (кейси) та відгуки клієнтів). Процес виконання легко контролюється за допомогою звітів, результати ж можна відстежувати за системами аналітики, а також за динамікою позицій бізнес-профілю в щомісячній звітності.

Чи можете ви гарантувати високі позиції ТОП-3 у пошуковій видачі за запитами?

Ні, тому що такого роду гарантії не можуть дати навіть самі пошукові системи. Про це пише Google у розділі "Довідка" ще й застерігає від шахраїв, які такими гарантіями "розкидаються". Такі гарантії не більше ніж дешевий рекламний хід.

Справжній професіонал не даватиме таких оптимістичних і нездійсненних прогнозів, він може лише припустити терміни виведення запитів на перші позиції та інше.

Усі результати індивідуальні й залежать від сфери бізнесу, регіону та терміну просування.

Чи можете ви гарантувати певну кількість клієнтів?

Ні. Змусити клієнтів звертатися в конкретну компанію ми не можемо, ми лише можемо поліпшити рейтинг і видимість профілю компанії, щоб її частіше і більше знаходили і переглядали цільові потенційні клієнти. Тобто ми даємо цільовий трафік, і логічно, що чим більше буде трафіку, тим вищою є ймовірність і того, що клієнтів буде більше.

Якщо говорити стосовно залучення клієнтів з карт:


1.) На конверсію відвідувача профілю/сайту/заявки/вхідного дзвінка в клієнта/продажі впливає:
- Ціна
- Якість продукту/послуги
- Швидкість і якість обробки заявки відділом продажів
- Цінова конкурентоспроможність
- Сервіс
- Попит на продукт і ємність ринку
- Умови оплати
- Кількість позитивних відгуків/задоволених клієнтів
- Якість роботи сайту, інтерфейс, зручність кошика тощо
- Комплексний маркетинг

2.) На що впливаємо безпосередньо ми:
- Контент
- Актуальність інформації
- Захист від несанкціонованого доступу
- Обробка відгуків і повідомлень клієнтів
- Вибір механік просування
- Рейтинг профілю
- Позиції профілю в пошуковій видачі за ключовими запитами
- Кількість і якість трафіку

Очевидно, між "1" і "2" нічого спільного.

Від чого залежить термін просування в ТОП?

Безліч факторів впливають на швидкість появи перших результатів роботи. При цьому частина факторів залежить від самого замовника. Для об'єктивності ми склали список найважливіших пунктів, де можуть виникнути затримки, на них варто звернути особливу увагу:
    -    Ваша чуйність.
Один із найважливіших чинників - участь самого замовника в житті проєкту. Чим оперативніше і якісніше ми отримуємо відповіді, тим швидше досягається результат. Якщо ви плануєте відповідати на наші запитання раз на тиждень, будь ласка, не питайте, коли чекати на результат. Немає коли? Призначте менеджера, уповноваженого узгоджувати всі питання щодо проєкту.
     -    Ваше прагнення стати краще.
Якщо ви готові працювати зі зворотним зв'язком клієнтів і прислухатися до наших порад щодо поліпшення сервісу та якості вашої упаковки, то результат не змусить себе довго чекати.
     -    Оптимізація профілю.
Що гірше оптимізований/налаштований профіль на момент початку робіт, то очевиднішим і помітнішим буде результат. Зростання трафіку і позицій буде помітним ще до закінчення першого місяця.
     -    Вік профілю.
Значимість цього фактора часто переоцінюють, але все ж таки різниця в просуванні щойно створеного профілю і старого профілю з історією суттєва. Варто сюди додати і час на індексацію нового профілю пошуковими роботами.
     -    Конкуренція.
Якщо ви маєте намір просувати свій бізнес у середовищі з високою конкуренцією, ви зіткнетеся зі складнощами в просуванні, тому термін виведення профілю в ТОП на картах буде більшим.
     -   Розмір оплати.
Ціна складається з часу, який буде витрачено нашими фахівцями на роботу над проєктом протягом місяця. Ми завжди озвучуємо рекомендований бюджет за який можна досягти перших результатів через 3, а значно поліпшити його через 6 місяців після старту.

Коли чекати на результати?

Результат нашої роботи зазвичай починає бути помітним через 2-4 місяці, якщо йдеться про просування профілю, і через 5-8 днів, якщо йдеться про разову оптимізацію профілю.

Як швидко можна підтвердити профіль?

Якщо стандартні швидкі методи підтвердження профілю недоступні (телефонний дзвінок, смс-повідомлення, відеопідтвердження), а поштовий лист із кодом не приходить, то залишається варіант підтвердження профілю через техпідтримку.

Ми готуємо всю необхідну інформацію для проходження верифікації та відправляємо запит у техпідтримку на ручну перевірку. Процес проходження перевірки може зайняти від кількох днів до кількох тижнів.

Як швидко можна розблокувати профіль?

Якщо ваша компанія реально існує і має офлайн точку, а профіль був заблокований через незначні порушення правил сервісу, тоді процес розблокування профілю може зайняти від одного до шести тижнів.

Самостійне звернення в підтримку збільшує складність ситуації і ймовірність провалу. Якщо ви ще не подавали запит, і хочете звернутися до нас за допомогою, просимо утриматися і довірити весь цикл роботи нам, це зекономить ваші кошти та час.

Як контролювати процес роботи?

Щомісяця ми надаємо детальний звіт зі статистикою за всіма ключовими показниками в динаміці до попереднього звітного періоду, супроводжуючи наочними графіками, і описуємо всі виконані роботи за проєктом.

Наші звіти - це не тільки показники і картинки, а й доступні та зрозумілі коментарі до них. Уся звітність абсолютно прозора і підтверджується офіційними статистиками від Google і даними зі спеціалізованих ПЗ.

У якій формі і як часто надаються звіти?

Основна звітність надається в Google Docs у текстовому та графічному форматі. Додатково ви отримаєте посилання на інтерактивний звіт на нашому сайті з використанням спеціалізованого ПЗ.

Кожного місяця надсилаємо детальний звіт зі статистикою за всіма ключовими показниками в динаміці до попереднього звітного періоду, супроводжуючи наочними графіками, і описуємо всі виконані роботи за проєктом.

Обговорити звіт ви зможете з відповідальним виконавцем у чаті Telegram та/або зателефонувавши за попередньою домовленістю.
Потрібна консультація?
Залиште заявку і ми розкажемо, як ваш бізнес може залучати клієнтів через карти
?
?
?